masdiyana's blog. welcome earthlings!

LCD Text Generator at TextSpace.net

Wednesday, June 20, 2012

Aku sedang diperhatikan oleh Allah


Kita perlu SENTIASA SEDAR bahawa kita sedang diperhatikan oleh Allah.
SENTIASA INGAT bahawa kita sedang diperhatikan oleh Allah.
Jangan lupa, leka, lalai bahawa kita sedang diperhatikan oleh Allah.
Ini adalah antara cara asas untuk mendapat kekuatan iman.
Ini juga antara cara agar lebih khusyuk dalam ibadah.
Ini juga antara cara agar dapat hindari maksiat.
LATIHlah hati supaya selalu berkata , “Aku sedang diperhatikan oleh Allah”.

“Aku sedang diperhatikan oleh Allah”.
“Aku sedang diperhatikan oleh Allah”.
“Aku sedang diperhatikan oleh Allah”.

Iman paling afdhal ialah apabila kamu mengetahui bahwa Allah selalu menyertaimu di mana pun kamu berada. (HR Ath-Thobari)

okkeaaa. sekarang tah napee aku rase downn sangat2 :(
Allah, please give me a good one ~ xtauu la bkpoe sero ginie.
mungkin mggu nie stress sangat kott.
dengan result plop jatuh mrudummm. xtau nk jadi gapoeee.uaaa.
xpoelah. gagal sekali xsemestinya gagal selamanya ~
saya akan terus, terus dan terus cuba menjadi yg terbaik ! insyaAllah :)
semoga Allah memberi saya kekuatan fizikal dan mental.
tambah2 lagii rasenya dah 4harii aq jadi moody ginie sebab diatuhhh kot.
dia moody automatic laa jangkit kat aku sekalii.
errr. biasaalah dey sayangg gakk. heee ~
tapii. aq xtau gapoe bena masaloh diaa. tanye dy, dy xoyakk pom.
adakahh ini semuaaa sebab saya ? tell me why dear !
it's okay lahhh kalau rase dah puas kawan ngn saya. 
i'll find the other so that she always be behind me ~
butt. i think the other people can't replace you in my heart
pleaseee dear,. jujurlah padaku bila kau tak lagi suka,
tinggalkanlah aku bila tak mungkin bersama ~
tapii. walau macam mane ponnn, saya nak awk bagi sbb yang boleh
di terima lahh knapa awk dah mula jauhii saya. 
okkeaa. walau apepun, saya sentiasa ingat maksud ayatnie,:
“Boleh jadi kamu membenci sesuatu padahal ia amat baik bagimu, dan boleh jadi pula kamu menyukai sesuatu, padahal ia amat buruk bagimu. ALLAH SWT mengetahui sedangkan kamu tidak.” (al-Baqarah:216)

xdopp gapoe dohh. banayaaakkkk lagi kerja yg kena buat niehhh.
semoga hari2 selepas nie lebih baik daripada kelmarin-kelmarinnn.

“Ya Allah, aku berlindung kepada-Mu daripada perasaan risau dan sedih, aku berlindung kepada-Mu dari sifat lemah dan malas, aku berlindung kepada-Mu daripada sifat takut dan lokek, aku berlindung kepada-Mu daripada tekanan hutang dan kezaliman manusia.” (HR Abu Dawud)

SEMOGA ALLAH MERAHMATI KITA :)

No comments:

Post a Comment