masdiyana's blog. welcome earthlings!

LCD Text Generator at TextSpace.net

Friday, November 23, 2012

Warkah Cintaaa

Photo: Saksikan drama bersiri 'WARKAH CINTA' setiap hari Selasa hingga Khamis bermula pada 20 November 2012 (Selasa) jam 8.30 malam di TV Al-Hijrah !
assalamualaikumm. okkea. tengok takk cerita nie ?
sape2 tak tengok sila tengok yaaa. ahha
830-915 malam di tv Alhijrah ch114 .selasa-khamis.
best jer citer nie. bnyak sangat pengajaran.
sero mace tiap kata2 yg dilafazkan tuhh bermakna.
so, jangan tengok saja ehh. hayati :)
yang penting scene dekat sekola sayaaa.
SMKA Naim Lilbanat. haha
bukannyaaa bngga sangat kannn/.
tapi. biaselah. excited. sekolah kau ad ?
haha. untunglaaaa. memang boleh kata start je cerita nie
penuhlaa status dekat FB tuhh pasal cerita nie.
yg best lagi bile tengok saem2 masuk tv.
scene aku plop bile hahhh ?
xde kot. ahhha. sabaaa jah.xdop gapoe punn. ikutlaaa.
aku punn buke duk shooting dgn diaaa 24jam x 3 punn
dengan diaorang harituu. [ x 3 sbb tiga hari dia duk Naim ]
akupunn sayang tau nk tinggal kelas. 
setiap mata pelajaran itu berharga. BM sekalipunn :)
hk sure 2 dahhh terlepas okayyy.
mngkin dy cut kot sbb memang aku yg yg first sokmo
lau dy sruh buat gapoe2. so bila dah jadi first
suka hati pengarah laa nk cut kann. sob2. haha
tapi kelmarin episod duaa tuh ad 2 scene hk ada sayaaa :)
lau nk cari saya tengoklaa. pakai baju sekolah atau
pakai baju kurung pink atau baju kurung hijau,
time pakai baju tshirt aku xamek langsung sebab
aku tak pkai baju tshirt time shooting harituuu.
okkay. yang penting, tudung saya Helliza pakai :D
tudung sayaaa tuh dia pakai :P

hmm. tadop gapoe2 dohh. sape2 yang terlepas tengok,
boleh tengok dalam youtube ehh. insyaAllah tiap2 episod ada :)
mehh tengok. tekan sini untuk episod 1.

lastly, niepunn status dari facebook saya :) 
tadop gapoe dohh. selamat menonton yaaa.
Saksikan drama bersiri 'WARKAH CINTA' setiap hari Selasa
hingga Khamis bermula pada 20 November 2012
(Selasa) jam 8.30 malam di TV Al-Hijrah :)

SEMOGA ALLAH MERAHMATI KITA :)

No comments:

Post a Comment